OBOWIĄZUJĄCY REGULAMIN W CZASIE POBYTU

 

W trosce o komfort pobytu naszych gości oraz prawidłowe funkcjonowanie pensjonatu zebrano poniżej najważniejsze zasady działania naszego ośrodka.

1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00 w dniu przyjazdu a kończy o 11.00 w dniu wyjazdu. Pobyt można przedłużyć za dodatkową opłatą – jeśli pokój jest wolny.

2. Rozliczenie za pobyt następuje w dniu zakwaterowania.

3. Odmowa rozliczenia pobytu w dniu zakwaterowania jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy z winy klienta. Spowodowane jest to rosnącą liczbą osób wyłudzających pobyt.

4. Opłata za niewykorzystane noclegi oraz zadatek w przypadku nie dojechania nie podlegają zwrotowi. 

5. Gość odpowiada materialnie za wyrządzone przez siebie i swoich podopiecznych szkody.

6. Sprzątanie pokoi oraz wymiana pościeli i ręczników w czasie pobytu możliwa jest na żądanie klienta za dodatkową opłatą. 

7. Zakaz przebywania w pensjonacie osób odwiedzających naszych gości bez wcześniejszego poinformowania o tym właściciela. 

8. Obowiązek zachowania przyzwoitej ciszy przez całą dobę, a zupełnej ciszy w godzinach nocnych 22:00 do 07:00.

9. Zakaz spożywania alkoholi wysokoprocentowych w ilości prowadzącej do stanu nietrzeźwości.

10. Zakaz palenia na terenie pensjonatu. 

Naruszenie pkt. nr 7,8,9.10 skutkuje natychmiastowym rozwiązaniem umowy i wykwaterowaniem klienta. Podstawa prawna: USTAWA z dnia 23 kwietnia 1964 r. KODEKS CYWILNY oraz USTAWA z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych.

11. Wpłata zadatku jest równoznaczna z zawarciem umowy o noclegi i akceptacją przez klienta warunków zapisanych na tej stronie internetowej.

12. WARUNKI REZYGNACJI/PRZEDPLATY I ZALICZEKI

W momencie rezerwacji wymagana jest 50% zaliczka za pobyt, nie mniej niż koszt 1 noclegu.                                      Zadatek jest zwracany do 30 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu – w wysokości 80% wpłaconej zaliczki, nie mniej niż opłata za jeden nocleg. Dodatkowo w okresie Świat i Nowego roku obowiązuja inne przepisy rezygnacji z rezerwacji i opłat. W tym okresie rezygnacji można dokonac do 60 dni przed zameldowaniem z potraceniem tylko 20% z zaliczki. Po tym terminie zaliczka przepada. Zachecamy klientow do zawiadomiania jak najszybciej o wszelkich zmianach w rezerwacji, bo mozliwa jest pertraktacja w szczególnych wypadkach. Rownież będziemy mieli szanse znależienia klienta na podobnych warunkach i wówczas będzie możliwe otrzymanie zwrotu zaliczki.